אילן ירון - מי אמר שצריך לשבור חסכונות כדי לרכוש משקפי שמש?



לדבריו של אילן ירון אין ספק שהמהלך של קרולינה למקה הוא מהלך מעולה: לקחו את שוק המשקפיים הלא ממותגים שמחיריהם באמת זולים ויצרו להם מותג בעל שם חדש. 

כך, המחיר, כך לדבריו של אילן ירון נראה פתאום זול, למרות שרק אתמול מותג כזה או אחר לא היה קיים. זה לא באמת אמור לפגוע במותגים הקיימים, אבל בהחלט תהיה ירידה מסוימת במחירים בכלל השוק – והדבר טבעי, כשנכנס מתחרה חדש ואגרסיבי.


http://www.onlife.co.il/%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%99%D7%9D/72059/%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%9F-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%A8%D7%A6%D7%94-%D7%A1%D7%95%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%9C%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%91%D7%99%D7%AA



אילן ירון הוא מרצה לכלכלה ופיננסים באוניברסיטה הפתוחה

תגובות

רשומות פופולריות